формування творчих здібностей учнів засобами використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії
формування творчих здібностей учнів засобами використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії
Інформаційно-комунікаційні технології на уроках географії Однією із найважливіших особливостей нашого часу є перехід розвинутих країн світу від постіндустріального до інформаційного суспільства, а тому питання інформатизації всіх сфер суспільного життя є одним із пріоритетних завдань держави. До найважливіших стратегій розвитку суспільства відноситься, зокрема, інформатизація освіти, підготовка майбутнього покоління до життя у інформаційному суспільстві і створення умов до безперервної освіти. Які ж основні напрямки використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії: ІКТ на уроці географії. Етапи уроку. Актуалізація опорних знань та.
Використання на уроках географії інформаційно-комунікаційних технологій як засіб виявлення творчих здібностей учня. Одним із пріоритетних напрямків розвитку освіти в Україні є підвищення якості освіти школярів, оновлення форм, методів організації навчально-виховного процесу, використання інноваційних та інформаційних технологій з урахуванням інтеграційних процесів європейського освітнього простору. Згідно з Національною доктриною розвитку освіти України, пріоритетом розвитку освіти в сучасних умовах є впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують подальше удосконалення н.
Презентація на тему «Використання ІКТ на уроках географії» розроблена вчителем географії, вчителем першої категорії, старшим вчителем Бердянської ЗОШ №13 Іванченко Вікторією Леонідівною. Актуальність матеріалів роботи вчителя полягає в тому, що ефективність освіти завжди залежала від рівня підготовки викладачів. Сьогодні викладач, як і раніше, залишається критичною ланкою процесу навчання. Проте інтеграція інформаційних технологій та освіти сприяє формуванню нової ролі вчителя. Викладач у високотехнологічному середовищі є не тільки джерелом інформації та академічних фактів - він допомагає учня.
Сьогодні одним з напрямків модернізації системи географічної освіти є впровадження комп'ютерних технологій. Це дозволяє активізувати аналітичну діяльність учнів, поглибити демократизацію методики викладання, розкрити творчі можливості, стимулювати і розвивати психічні процеси, мислення, сприйняття, пам'ять школярів. Актуальність 3.
Інформаційно-комунікаційні технології навчання забезпечують високий темп уроку, наочність подання матеріалу, можливість оперативного повернення до раніше вивченого. У науково-педагогічній літературі описано багато засобів щодо активізації пізнавальної діяльності учнів: проблемне навчання, нестандартні уроки, позакласні заходи тощо. Проте, на мою думку, якісна і цікава для учнів наочність навчального матеріалу є також вагомим і потужним засобом розвитку пізнавального інтересу до географічних знань. Ще К.Д. Ушинський зауважував, що дитяча природа вимагає наочності. Наочність матеріалу підвищує й.
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) у навчальному процесі. 1.1 Роль ІКТ у навчальному процесі. 1.2 Засоби ІКТ. − розвиток комунікативних здібностей; − формування вмінь обирати оптимальні розв’язки; − розвивати вміння здійснювати експериментально-дослідницьку діяльність . Використання засобів ІКТ у системі підготовки майбутніх учителів, викладачів приводить до збагачення педагогічної і організаційної діяльності навчального закладу та забезпечує: − удосконалення методів і технологій відбору і формування змісту освіти; − уведення і розвиток нових спеціальних навчальних дисциплін і напрямів навчання, які пов’язані з інформатикою та інформаційними технологіями
Використання ІКТ на уроках географії. Швидкі темпи інформатизації суспільства вимагають широкого застосування нових технологій у вивченні географії. інформаційно-пошукові системи, інформацій- но-довідкові програмні засоби для формування навичок і умінь з систематизації інформації; імітаційні програмні засоби, що являють собою певний аспект реальності для вивчення його основних характеристик . Використання у школі, зокрема на уроках географії, комп’ютерних навчальних програм, інформаційних технологій, електронних версій географічних атласів, Інтернету, є важливою, якщо не визначальною, передумовою підготовки учнів, які зможуть ефективно працювати у майбутньому інформаційному суспільстві.
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів на уроках географії як чинник соціалізації учнівської молоді. Опубліковано: Джон Джонович Вт, 2014-04-01 21:50. Метод. рекомендації. В статті проаналізовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії з метою формування відповідної компетентності учнів; показано роль мультимедійних засобів у соціалізації особистості; розкрито шляхи оптимізації процесу вивчення географії в контексті соціалізації школяріd.
Пошук на сайті. Черьомухіна Альона Олександрівна. Розвиток творчих здібностей учнів, шляхом використання ІКТ на уроках географії, як засіб формування предметних компетенцій в умовах впровадження нового Держстандарту. 04.01.2018 15:04. Педагогічний досвід Черьомухіної А.О. скачати. Интересная статья? Поделись ею с другими: Присутні на сайті. Сейчас 157 гостей онлайн. Статистика.
використання ІКТ при вивченні географії сприяє розвитку пізнавальних та творчих здібностей учнів . Використовуючи у своїй роботі комп’ютерні технології, слідкую за вдосконаленням показників творчої активності учнів: наявності у творчій діяльності ціннісних життєвих орієнтирів та соціальної спрямованості особистості на засвоєння знань, умінь, навичок; потребі в знаннях; інтересу до процесу навчання, самостійності, відповідальності, творчого підходу до розв’язання завдань, прагнення знайти власний підхід до нового завдання, прояв ініціативи в процесі навчання; володінні засобами творчої діяльності, уміння самостійно.
Презентація на тему: Використання ІКТ на уроках географії з метою активізації пізнавальної діяльності учнів. Завантажити презентацію. Отримати код. Навчаючи – учись, навчаючись – твори, У процесі творчості - навчай З досвіду роботи учителя географії Дружківської міської гімназії «Інтелект» Романової Олени Євгенівни. Слайд 3. Сьогодні одним з напрямків модернізації системи географічної освіти є впровадження комп'ютерних технологій. Це дозволяє активізувати аналітичну діяльність учнів, поглибити демократизацію методики викладання, розкрити творчі можливості, стимулювати і розвивати психічні процеси, мислення, сприйняття, пам'ять школярів. Актуальність. Слайд 4.
Застосування інформаційно-комунікаційних. Технологій на заняттях географії. Анотація. У статті висвітлено питання використання інформаційного середовища в процесі. проектної діяльності на заняттях географії. Приділено увагу інноваційній складовій ІКТ. Висвітлено основні напрямки застосування ІКТ на заняттях географії. Показано, що спільна. діяльність учителя й учнів у процесі засвоєння навчального матеріалу сприяє формуванню. Дидактичні аспекти становлення інформаційної компетентності засобами. географії і методичні аспекти використання ІКТ на заняттях географії висвітлені в. роботах Л. Вішнікіної, О. Діброви, О. Надтоки, В. Остроуха, О. Топузова, В. Самойленка.
Розвиток пізнавальних здібностей та формування предметних компетентностей на уроках географії шляхом використання ІКТ і залучення учнів до. Розвиток пізнавальних здібностей та формування предметних компетентностей на уроках географії шляхом використання ІКТ і залучення учнів до краєзнавчо-дослідницької роботи. Черьомухіна Альона Олександрівна, вчитель географії, вища категорія, звання «старший вчитель».
Застосування інформаційних комп’ютерних технологій на уроках географії не тільки полегшує засвоєння учбового матеріалу, але і забезпечує нові можливості для розвитку творчих здібностей учнів: – підвищує мотивацію учнів до учення; – активізує пізнавальну діяльність; – розвиває мислення і творчі здібності дитини; – формує активну життєву позицію в сучасному суспільстві. Презентація підсилює динаміку уроку, дозволяє завоювати увагу учнів, адже увага – множник інформації. Таким чином, використання інформаційних і комунікаційних технологій при викладанні географії в . Підвищення кваліфікації вчителя географії в галузі інформаційно-комунікаційних технологій – необхідна.
Коментарі
Дописати коментар