класифікація музичних ігрових технологій
класифікація музичних ігрових технологій
План.1.Общие понятия «технология» и «педагогическая технология».Методика и технология. 2. Структура и критерии педагогической технологии 3. Критерии технологичности 4.Игровые технологии. Главная. «Игровые технологии в музыкальном воспитании детей раннего и дошкольного возраста». Главные вкладки. «Игровые технологии в музыкальном воспитании детей раннего и дошкольного возраста». Опубликовано 14.11.2012 - 22:54 - Телицина Ирина Ивановна. План. 1.Общие понятия «технология» и «педагогическая технология».Методика и технология. 2. Структура и критерии педагогической технологии. 3. Критерии технологичности. 4.Игровые технологии в музыкальном воспитании дошкольников.
Одним з важливих завдань всебічного розвитку дитини є виховання музичної культури. Її основи закладаються вже в дитинстві. В зв'язку з цим велике місце відводиться музиці в дитячих садах, - вона звучить і на музичних заняттях, і в самостійній музичній діяльності, і під час свят і розваг. Конспект на урок Дошкілля скачати.
Музично-дидактичні ігри. На сучасному етапі розвитку освіти одним із стратегічних завдань визначено необхідність формування активної, творчої особистості. На розвиток музичних здібностей дитини великий вплив має ігровий момент. Педагоги та психологи вважають гру своєрідною формою співвідношень між навколишнім світом та життєвими подіями. Вона є одним із видів дитячої діяльності.
Татьяна Потёмкина Игровые технологии на музыкальных занятиях в ДОУ. Детство – это особый мир, который сохраняется в душе человека на всю жизнь, если в нем царят счастье и радость быть самим собой. Мир фантазий, выдумки у детей связан с игрой. Во все исторические времена дети разных народов играли, и играют, подражая взрослым, реализуя свои желания и творческие способности. Наиболее полезны для ребенка старшего дошкольного возраста такие игры, которые имеют направленность на развитие, познавательных способностей, внимания, памяти, мышления. Развитие ребенка зависит от условий воспитания и обуче.
Всякая деятельность имеет цель. Какова же цель игры? На самом же деле игра имеет цель, не очевидную, но от этого не менее значимую, чем цель любой другой деятельности. Это – осознание ребёнком себя причастным к миру взрослых, перенесение во «взрослую» жизнь.
Тема: «Игровые технологии на музыкальных занятиях с детьми раннего возраста». Форма проведения:педагогическая мастерская. Участники:музыкальные руководители. Выполнение педагогами игровых действий: участники мастер-класса берут на себя роль детей раннего возраста и по показу выполняют все музыкально-игровые действия. Цель:Повышение уровня компетенции и профессионального мастерства музыкальных руководителей ДОУ по использованию игровых технологий на музыкальных занятиях с детьми раннего возраста. Задачи: повысить уровень теоретической и практической подготовки педагогов по использованию игровых.
Технология интерактивного обучения, в частности, игра в различном её проявлении, как одна из форм организации учебно-воспитательного процесса, способствует развитию у младших школьников творческих способностей, воображения, фантазии, эмоционального сопереживания и эмоционального предвосхищения, способности к перевоплощению, Теоретические аспекты использования игровых технологий в педагогическом процессе. Без игры нет и не может быть полноценного умственного развития. Слово «технология» вошло в лексикон педагогической науки тогда, когда внимание специалистов обратилось к искусству воздействия на личность ребенка.
Вважається, що історичні витоки ігрових технологій навчання беруть свій початок від магічних обрядів стародавньої людини. Так, виконуючи ритуальні танці, мисливці відтворювали процес полювання до його початку. На ці дійства покладались тоді не лише магічні, але й навчальні функції. Сучасна педагогічна освіта широко використовує ігрові технології ще й тому, що вони найбільш відповідають ідеї розбудови її на компетентнісній основі. Розглянемо підходи до класифікації ігор у педагогіці. Виходячи з основних класифікаційних ознак, розрізняють наступні види ігор: · За часом проведення
Музично-дидактичні ігри можна проводити як на заняттях, так і у повсякденному житті: під час режимних моментів, розваг, прогулянок тощо. Їх основою с зверн. Музично-дидактичні ігри є важливим засобом розвитку музичної діяльності дітей. Вони об'єднують розділи: співи, слухання, рухи під музику, ігри на музичних інструментах. Такі ігри доступні та цікаві для дітей, вони викликають бажання брати участь у них. Музично-дидактичні ігри повинні бути різноманітними та естетично оформленими.
Новітні технології з музичного виховання. Оновлення змісту музичної освіти може йти різними шляхами, але реальні зрушення залежатимуть від того, чи зуміє вчитель по-новому організувати художньо-педагогічний процес на заняттях музикою. Нам імпонує чітка класифікація Н. Кудикіної, яка розподіляє ігри на дві великі групи : ігри за правилами, що мають фіксований зміст, та ігри творчі, вільні. До першої групи належать дидактичні, інтелектуальні, пізнавальні ігри. Як і будь-якій грі, їм притаманні елементи розваг. Діапазон художньо-ігрових технологій хореографічного спрямування можна значно розширити, творчо використовуючи досягнення відомих вітчизняних і зарубіжних педагогів Е. Жак-Далькро-за, Р. Штайнера, В. Верховинця.
Класифікація іграшок за ігровим призначенням — презентація з будь-якого предмету на порталі GDZ4YOU — з нами вчитись дійсно легко, відчуй це! . Як найсуттєвіший компонент гри, вона відіграє важливу освітню, розвивальну, виховну, навіть організа¬ційну ролі. Як і гра, іграшка є важливим фактором психіч¬ного розвитку дитини, що забезпечує поступове здійснення нею усіх видів діяльності на більш високому рівні. Класифікація іграшок. Слайд #3. Найдетальнішу класифікацію іграшок, яка ґрунтується на їх використанні у різних видах ігор, запропонувала російський педагог Євгенія Фльоріна (1889—1952).
Ігрові технології навчання. Формування соціально активної особистості вимагає використання нестандартних форм педагогічної взаємодії. Однією з таких форм є гра як засіб розвитку творчого потенціалу майбутнього фахівця. Ігровий метод навчання передбачає визначення мети, спрямованої на засвоєння змісту освіти, вибір виду навчально-пізнавальної діяльності і форми взаємодії педагога і студентів. Застосування цього методу навчання вимагає: – з'ясування і усвідомлення його цілей, тобто бажаного результату; без цього діяльність суб'єктів навчального процесу не може бути цілеспрямованою
Проблемно-евристичні технології навчання музичного мистецтва. «Технологія» в пер. з грецької означає «знання про майстерність».Педагогічна технологія – це наука про майстерність педагога, предметом якої є професійно значущі вміння педагога з організації ефективного впливу на особистість учня як суб’єкта освіти. Технологія проблемного навчання. Приклади використання проблемно-евристичної технології: проблемні (незавершені запитання), проблемний (ігровий, або змагальний) виклад навчального матеріалу, створення проблемних ситуацій на уроці, використання альтернативних завдань, завдань з прихованими помилками тощо. Ігрові технології навчання музичного мистецтва.
Ключові слова: гра, ігрові технології, навчальний процес, педагогічні ігри, класифікація. Abstract The article deals with the introduction of innovative technologies in the educational process of high school the example of gaming technology. Gaming technology education - a special teaching method that provides learning and educational content, forms interaction teacher and student with the game, and helps find and obtain the desired goal, ie to achieve a certain result. До проблеми впровадження ігрових технологій навчання у вищій школі у своїх роботах звертали увагу такі науковці: А. Макаренко, Ж.-Ж. Руссо, Ф. Шиллер, Г. Спенсер, Дж. Локк, Я. Коменський, Г. Сковорода К. Д. Ушинский, Г. П. Щедровицкий, В. Терський, І. Іванов, Л. Коваль.
Поняття ігрових технологій. Людина грає тільки тоді, коли він у повному значенні слова людина . Рис. 1. Класифікація педагогічних ігор (за Г. К. Селевко). Класифікаційні параметри ігрових технологій: За рівнем застосування: усі рівні. За філософської основі: приспосабливающаяся.
1. Музичний розвиток дитини. Мета і завдання. 1. Музичний розвиток дитини. Мета і завдання. 2. Музика і всебічний розвиток особистості дитини. 2. Музика і всебічний розвиток особистості дитини. 3. Вікові особливості музичного розвитку дитини Нотна грамота Графічне зображення нот Клавіатура на фортепіано Методи і прийоми навчання засобами музики. 8. Методи навчання навичок слухання музики. 9. Прийоми навчання співам. 10. Методи навчання музично – ритмічних рухів. 11. Технічні прийоми навчання грі на дитячих музичних інструментах. 12. Сучасні комп ' ютерні технології в навчанні гри на музич.
Коментарі
Дописати коментар